torsdag 2 augusti 2012

Sommarkram


Här kommer en sommarkram till någon jag tycker massor om.  ;) Mönsterpapper från Pion Design.
De självklara valet av motiv, Magnolia, här från serien Summer Memories den söta WaterLily Tilda.



En detaljbild på motivet och dekorationerna. Jag har byggt kortet lager på lager med maskin sömnad, Distressed DoilySpellbinders och flera av Magnolias egna dies som fina detaljer. Mycket blommor, ostduk och lite Stickles. För att shalka kanter av pappren och dekorationer har jag använt mig av vit Gesso vilket är en toppen bra akrylfärg.



Här ser du de söta nyckelpigorna, klistermärken från underbara Penny Black, och hälsningen "sommarkram".



Insidan av kortet självklart med plats för en personlig hälsning.



Med kortet skickar jag massor av kärlek till mottagaren och en önskan om att vi snart ses igen. :o)

Ha en fortsatt skön sommar alla!

Kram Marie

Inga kommentarer: