måndag 13 augusti 2012

Äntligen måndag och vardag!!

Nu är jag tillbaka på jobbet, det är en härlig känsla att kliva in på jobbet efter lite semester!
Vi har inte plockat beställningar i webshopen under 4 veckor, första vecka för att vi var på CHA mässan och handlade massor med nyheter, och skapade kontakter med massa intressant företag och personer. De andra veckor var semester för mig och min familj. Dock så kunde jag inte hålla mig förra veckan utan jag har tjuvstartat lite med att plocka några ordrar, och tagit emot en leverans med lite nyheter.
Nu fokuserar jag på era ordrar, dock så har det kommit in väldigt många så det kommer att ta några dagar! Jag kommer också att försöka få upp lite nyheter under veckan!! Vi har fått upp en del nyheter redan så håll koll på hemsidan!!

Vi har i forumet presenterat vinnarna i sommartävlingen!! Värt att kolla in och få inspireras av alla bidrag!!
Nu måste jag fortsätta plocka ordrar! Ha en strålande vecka!!!!
Perra

Inga kommentarer: