måndag 30 juli 2012

Veckans skiss v 31

och då vi hade ett bidrag förra veckan som är helt klart inspirerat av Camillas fina skiss (som du hittar här) så måste vi ju visa den här. Och det var Ulrika Wandler som skickade in detta fina bidrag. Hennes blogg hittar du även här.


Och denna veckans skiss har Dilorf skapat.
Du har en vecka på att tolka och lägga en länk till blogginlägg- länka direkt till inlägget i din blogg. Av alla bidrag väljer vi slumpmässigt ett bidrag som får visa sitt bidrag i vår blogg veckan därpå. Plus att alla bidrag får en lott till utlottningen vid månadens slut. Eftersom denna dag tekniskt sett tillhör Juli så är det den månaden som ditt bidrag hamnar på. Vinsten vid månadens slut är ett överraskningspaket. Hoppas att ni hittar inspiration till att skapa och ge Ulrika en konkurrens om överraskningspaketet

 Lycka till!!!
 Perra

7 kommentarer:

Ulrika sa...

Tack! Vad skoj att få se sin layout så där!! Hihi!!
Kul skiss, Dilorf! Kanske blir det en layout till... :-)

Camilla sa...

Vad roligt att du skapade något av skissen Ulrika! Du är den första person som någonsin tolkar en skiss som jag har gjort (som jag känner till). Känns hedrande.

Jeanette Wallén sa...

Läcker LO och skiss!! :D

klara sa...

Jag har lagt upp mitt bidrag:)
ska man alltså bara länka till min blogg där jag lagt upp verket?

http://kmv.blogg.se/category/pysseltokig.html

åsa nygårds sa...

Har skapat till alla skisser men fattar inte resten med länkar hit å dit :-( e sååå trög.... ni har toppenskisser!

Ulrika sa...

Vad kul Camilla! Tyckte egentligen att skissen var ganska svår, men när jag nu hade mistat ett cardstock med den där nya Dylusions-stencilen så såg jag ju att det passade perfekt! Körde "love-tema" också med foto av mig och maken! Så jag inspirerades även av orden du skrivit!

Cilian sa...

Hej!

Jag satt och altrade ett kollegieblock då jag såg denna skiss och den passade så bra att utgå ifrån, kul!

http://cilianspyssel.blogspot.se/2012/08/she-made-today-count.html