söndag 22 juli 2012

Stickersfrossa!

Det ÄR smidigt att använda stickersarken som finns till många av de olika kollektionerna. Här är det EchoParks "Hello Summer" som får stå i fokus. Jag fick nämnligen en beställning på ett kort och det var lite väl tight om tid, kan jag tycka. Men det gick bra ändå, eftersom jag tog så mycket färdiga dekorationer. 



Alla papper och stickers är från kitet. Jag har lagt till lite twine att hänga vimplarna på och lite bling, vitt i blommorna och rött på fjärlien. Bokstäverna i "grattis" kommer åxå från stickersarket.

Insidan har jag klätt med samma papper som i "fönstret" för att ge intryck av att det faktiskt ÄR ett fönster. Jag har även vikt upp högerkanten så det blir en ficka där att stoppa in ett presentkort i. Det var den enda förhållningsorder jag fick när jag skulle göra kortet. :)


Uppskattat blev det av beställaren och jag hoppas att även mottagaren blev glad. 
Tänk vad det är smidigt och går fort att använda sig av stickers när man gör ett kort!  

Inga kommentarer: