fredag 6 juli 2012

Nu är jag här igen...

Hej på er, nu är jag här igen :) Jag har fått den stora äran att gästa här hos Scrap-Perra under tre härliga månader och ska göra mitt bästa för att inspirera er läsare. Annars huserar jag HÄR. 
Om det är någon speciell teknik eller projekt ni vill att jag ska blogga om så utmana mig gärna ;) 
Men idag blir det en layout.

Som bas har jag använt ett vitt cardstock som jag först mistade rosa genom 
Därefter tog jag fram en av mina favoritprodukter just nu, 
 och smetade på det med ett finger över 
  De mönsterpapper jag har använt på min layout kommer alla tre från KaiserCrafts nya serie 
The Lakehouser - Getaway, VillaRetreat.



Och ni har väl inte missat alla underbara blommor som finns i shopen? 
Jag har använt mig av KaiserCrafts Fairy Floss rosa blommor som är lite större rosa rosor som jag färgade in med vit gesso. 
Petraloo Chantilly Velvet Hydrangeas är en underbar, mycket användbar blomförpackning med många blommor i tre olika storlekar och härliga blad, perfekta att stoppa mellan de större blommorna.
Och jag har även stoppat in ytterligare en sort härliga blommor i mixen, Primas Charlotte Nectar.

                                      



Bokstäverna är American Crafts vita foamthickers infägrade med Inca Gold Rose.



Ramen har jag lagt Crackle Accent på för att få känslan av en gammal ram.


Övriga dekorationer: Ostduk och Magnolias Tilda Ticket.



Kram 


1 kommentar:

Susy sa...

Vilken otroligt vacker LO!

KRAM SUSY