söndag 10 juni 2012

Väntan..

Det är aldrig roligt att vänta, men nuförtiden så behöver inte barnen tjata så länge om hur uttråkade de är medan det väntas. De kan ju få låna varsin telefon att spela på en stund.. :)

Här sitter vi i restaurangtältet på förra årets festvecka i stan. Det var många långa turer för oss innan vi kom in där. Bianca önskade sig nämnligen bara EN sak i femårspresent. En kram av Gabriel Forss, som ledde den lila kören (Katrineholm) i körslaget 2011. En kram fick hon självklart tillslut, men väntan innan på att de började sjunga var sååå lång.. :)  Den blå tagen låter mig berätta hela historien där.. På den står det "Väntar", det är lite svårt att se här kanske?

Här har jag helt använt mig av papper från EPP "Hello Summer". Stickersarna kommer åxå därifrån. Dekorationerna är vida blandade. Stora öljetter i rosa och blått. Facetterade stora halvpärlor från Glitz, med mönster i. Kristallkvistar, cherry blossoms. Twine. En diecut ram. Jag har till och med lagt dit en bit förpackning från prima. 
Dessa journalingkort jag använt här var halva på arket, eftersom jag vid ett annat tillfälle använde andra sidan av pappret. Men här räckte det ju bra med halva rutor, så då använde jag dem.. 

Jag hoppas att ni haft en härlig helg! 

Inga kommentarer: