söndag 17 juni 2012

Sommarlov!

Nu har även vi här i Katrineholm fått sommarlov och med fyra barn så blir det en del lärargåvor.. Min stora tjej slutar åttan och hon har lite special. Det är 4 lärare som arbetar i hennes klass. Bara dessa 4. Så det är klart att alla dem ska ha varsin present, de jobbar ju stenhårt för att det ska bli bra!  Hon ska ha samma lärare till hösten, så det blir inte någon jättepresent. Men det är ju tanken som räknas, eller hur?

Jag köpte hem några påsar av Juliskum- tomtarna som är i cola och päronglass-smak och la ner i cellofanpåsar och satte toppers på. Enkelt. Och uppskattat!

Jag använde det härligt somriga papprena "Hello Summer" från Echo Park.  De små vimplarna har jag gjort av stickers som jag fäst på cardstock, och mellan papprena har jag satt en tandpetare.  Namnskyltarna har jag gjort av samma cardstock och ett prickigt papper, "play time", från en annan EPP-serie.

Nu väntar ett par veckors ledighet för barnen, innan det blir två veckor fritids och sedan ledigt igen. Synd att det inte gick att synka semestrarna hela vägen!


Inga kommentarer: