torsdag 10 maj 2012

Art Inspiration! :)



Idag, 10:e maj, är det ingen vanlig dag, idag är det min vän Mias födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!
Dagen till ära får födelsedagsbarnet själv vara min inspiratör. :)
Mia insperarade mig i helgen med sina fina alster från de kurser hon gick. Själv hade jag äran att få delta på Ingvild Bolmes fantastiska workshop




Boken är en speciell bok just för att leka med färg i, boken finns i shopen. jag har inte skaffat mig akrylfärger än, jätte missen, så jag började med att färga in bakgrunden med Neocolor II. Därefter svampade jag med vatten. Till nästa gång hoppas jag ha flera coola Acrylfärger. Jag lekte friskt med olika masker, stämpeldynor och stämplar. Dockan har jag klippt ut från olika klippark som jag hittade i mina gömmor. På kronan lite Stickels.




Den vita "texten" har jag gjort med Modeling paste och en stor mask. Så fränt med höjden på texten.

Hej å hå, lek på! ;o)

Grattis på födelsedagen goa fina Mia! <3
Kram Marie

Eftersom webshopen ligger nere just nu finns inga länkar.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Läckert! <3

Unknown sa...

Supercoolt!
Gillar mycket :)

Camilla - Bitz n picez sa...

Det blev snygtt Marie. Masker är sååå kul. Nästa helg visar jag här en med en hel del masker på.