söndag 15 april 2012

Vi fick dig!

En av de sakerna jag gillar mest med att scrappa är kärleksruset som drabbar en inför vissa scrapprodukter. Papperen till dagens layout är exempel på ett sånt utbrott. Papperena är tillverkat av MME och heter Wander samt Geo Star. Papperen kommer från serien Be Amazing. Jag blev väldigt kär i papperet och särskilt texten. "not always those who wander are lost" Det fick mig att tänka på när vi fick vårt tredje barn och hur hemma jag känt mig efteråt. Jag har kopierat text från min blogg som jag skrev när det var ett år sen vi fick vår son. Jag har skrivit ut texten på ett OH-papper för att kunna använda printad text på en 12 x 12 layout.

Papper av det här slaget som är såpass färdiga kräver inte mycket dekorationer. Jag har dock använt några fina blommor som jag fick med i DT-paketet. Jag är verkligen ingen blomscrappare men när man får några väl utvalda som matchar papper är det roligt att dekorera med just blommor. Jag har stänkt lite färg och använt några matta svarta blingstenar från Kaiserkraft. De små rutorna som jag skrivit för hand i kommer ifrån Heidi Swapp.

2 kommentarer:

Laurén sa...

Så härlig! Och vilken vacker text!! Blir ju alldeles rörd!! Kram

Hanna-Marie sa...

helt underbar layout! å så fint foto på er två tillsammans!