tisdag 13 mars 2012

Vårinspirerat Pocket Card...

Är det någon mer än jag som har vårkänslor?!
Är det någon mer än jag som gått och blivit förtjust i MME´s Miss Caroline?!
Visste väl det!

Allt eftersom våren och ljuset kommer så känner jag också automatiskt mer för mönsterpapper med mer färg och mer mönster och mer blommor.


Här har jag vikt ett 'Double Sided Pocket Card' av ett helt mönsterpapper (12'x12').
För att göra detta gäller det att hitta ett papper där man tycker om båda sidorna av pappret.
Sedan har jag distressat alla kanterna med Walnut Stain.


Längs med ena kanten har jag sedan fyllt på med härliga nya blommor från Prima (kommer snart upp i butiken). I fickan på framsidan har jag stoppat ner en tag, som jag skrivit min personliga hälsning på.
Lite frans-band och några Rub-Ons.
Överst har jag använt en Mega Öljett och lite bomullsband.

Pyssla lugnt!

Inga kommentarer: