lördag 11 februari 2012

Snart 23

Tänk vad tiden går fort... På måndag fyller min äldsta dotter Mye 23 år.
Jag tycker inte det var länge sen alls som hon bara var en liten baby., och nu är hon en vuxen kvinna.
Stoppa tiden! :D
Bakgrunden till min layout har jag först distressat kanterna på och sen sprayat med Glimmer mist i tre olika färger (Coffee Shop, Yellow Daisy och Walnut Gold). Sen har jag splaschat med Distress Stains i färgerna Vintage photo och Wild Honey.
Jag köpte mina första Distress Stains nu i veckan och de är helt underbara.! Älskar dem redan massor! :)
Till min layout har jag använt papper från Glitz - Beautiful Dreamer och Basic Grey - Little Black Dress, bokstäver från Basic Grey och Prima Marketing, stickers från Basic Grey, blommor från Prima Marketing, spets från Kaisercraft, kakservett och chipboard från Glitz.

Inga kommentarer: