måndag 13 februari 2012

Måndag igen!

Tänk vad helgerna går fort, nu är det måndag igen!
Idag sätts tålamodet lite på prövning i dubbel bemärkelse, jag har fem stora lådor med massa nya produkter på väg in! I vanliga fall kommer leveransen kl 10.00 men idag är det lite mer än vanligt och då blir det levererat med lastbil och då kan man få vänta till kl 18.00. Andra prövningen är att jag har min 6-åriga dotter hemma, hon är pigg men lite snorig! Det är alltid spännande att ha barnen med på jobbet!! Både hon och jag ser framemot att packa upp varorna, eller hon vill mest ha "smällkuddarna" (luftpåsarna) som skyddar produkterna, det smäller så roligt när man hoppar på dem!! Det finns en lo här i bloggen när hon hoppar sönder dessa "smällkuddar"

Vad är det då som kommer? Massa nya masker från Crafters Workshop, MME, Miss Caroline den serien har fyra under serier, vi har gjort ett urval av dessa papper. För att nämna något! Sedan kommer det massor med påfyllning av äldre produkter tex Mister och dies.

Sedan vill jag påminna om att förbeställningen av Distress Markers är till den 15Feb. Läs mer på hemsidan under förbeställning!!!

Vi väntar självklart många fler nyheter och nu kommer vi att in-leveranser ungefär varannan vecka!

Ha nu en underbar vecka så ska jag hjälpa dottern med lite scrapbooking!!!

1 kommentar:

Hanna sa...

Å snälla snälla säg att sasparilla kommer också =)