måndag 20 februari 2012

Idag är mitt bidrag en flaska, jag har ännu en gång använt de underbara embossade vingarna och lagt på rikligt med färgad Foam clay både på dem och flaskan. Clayen är så bra för den blir, när man värmt med fönen och mistat den, hård och ser ut som metall.

Pappret som sitter runt flaskan har jag skrynklat och mistat och dekorerat upp med spets. När jag var klar med det embossade jag trädekorationen med svart embossingpulver så att den skulle få "järnfeeling", sedan fäste jag grindarna och glittrade med stickles och la till blommor.

Det fanns även lite lite utrymme på baksidan där en die ifrån Tim Holtz pryder sin plats, och så här vart resultatet...












Jag har använt:




Embossade vingar, Foam clay, gul, Mister från bla Tattered angel, Papper från Pion Design "Till Far", Grindarna från Kaiser Craft, Wellpapper från Inkido, Glittrat med glasglitter och Stickles, Diverse blommor från olika tillverkare.




Tack för den här tiden jag varit med, detta är mitt sista inlägg, och jag har verkligen haft jättekul när jag skapat till de inlägg jag gjort här i bloggen. Hoppas nu på att ni alla får en underbart inspirerande vår, tänk bara på alla träffar och nya produkter som kommer framöver.




Hälsningar Carina


Inga kommentarer: