söndag 12 februari 2012

Ett paket med kort.

Jag har gjort en ask med tillhörande kort. Jag gjorde det verkligen jätteenkelt för mig och köpte en låda med dumlekolor i, som jag sedan klädde in. Sidan med själva öppningen lät jag vara som det är, eftersom det är en såndär dragöppning..
Jag har använt de härligt gula papprerna från Autentique. Lådan är klädd med paradise med en bit av prosperity som ett band. Det pappret är samma papper som på kortet. På alla kanter har jag använt en chalk i färgen chestnut roan, en härligt brun ton. Dessa chalks torkar fort åxå. Bra. 

Kortet har jag dekorerat enkelt med de fina runda bokstäverna från autentique. Stor lycka och glädje! Det är det väl när man ska fira något, eller hur? Blomman är från ett kit med 3D stickersblommor från BG serien Hopscotch. Den ligger inte i webshoppen, men den finns i butiken. Fler av dessa blommor finns till vänster på asken. För att ge blomman en känsla av skugga har jag ritat runt kanten på alla blommor, med en svart penna.  Texten är skriven med ett Chipboard Thickers - shoebox

Den stora råsa blomman är inte riktigt denna, men nästan. :)  Längst ut på högerkanten sitter tre stycken hårda plastblommor från Primas serie Arco Iris

Jag hoppas ni haft en härlig helg och laddat upp för Alla Hjärtans Dag på tisdag? 

Inga kommentarer: