lördag 18 februari 2012

Du är aldrig ensam

Trots att min äldsta dotter är långt borta i Belfast på Nordirland vill jag inte att hon ska känna sig ensam, för hon finns ständigt i mina tankar.
 Den här layouten har jag gjort med spillbitar av olika papper! Ni vet såna där små bitar som man tycker för mycket om för att kasta! :) Mina bitar är från Glitz - Beautiful Dreamer och Afternoon Muse, Webster´s pages - Sweet Season och Basic Grey - Marjolaine och Picadilly.
Bakgrunden har jag stämplat och splashat med Distress Stain - Picket Fence.
Till layouten har jag även använt knappar,blommor, stickers från Basic Grey - Marjolaine, chipboards från Glitz och Maya Road, och bokstäver från Basic Grey - Picadilly och Prima Marketing

1 kommentar:

Kattiz sa...

Grymt snygg layout! Så häftigt med svart papper som bakgrund!