lördag 28 januari 2012

Mina töser

Mina döttrar är vackra både på utsidan och insidan och jag är så stolt över att få vara deras mamma! :)
Till layouten med dem har jag använt papper från Glitz - Beautiful Dreamer och Basic Grey - Picadilly.
Bakgrunden har jag mistat med två olika färger; Mel´s Dinner och Yellow Daisy.
Jag började med att lägga ut chipboardhjärtanen från Maya Road på cardstocken innan jag mistade. Då blev även hjärtanen mistade och sen färgade jag dem ytterligare med lite brun distress pad. Sen limmade jag dit hjärtanen igen på ställen där jag framhäver det mistade.
De runda cirklarna har jag stämplat med TREO-rör. :)
Min layout blev så här;
Till min layout har jag även använt knappar, pins, band, spets, blommor från bl a Petaloo, stickers från Basic Grey - Picadilly, kakservet och journalingcard.

Inga kommentarer: