söndag 22 januari 2012

Konfirmander..

Då avslutar jag BasicGrey veckan här i bloggen och jag hoppas att ni blivit rikligt inspirerade. I shoppen finns det inte mindre än 23 olika kollektioner från Basic Grey så det finns något för alla där!

Till min layout har jag använt mig av ett blått cardstock till grund och papper från Basics serien. Det cirklade pappret, Ballot, har fått gå över nästan hela längden. Den stora vita rutan, likom de mindre mörka rutorna kommer från journalingarket.

Jag gjorde en egen journalingruta, av Docket papper som jag har stansat ut med en spellbinder die och sedan vikt på mitten. Som anas är den uppfällbar och där i står allas namn. På den har jag använt mig av ett genomskinligt alfabet, det ser läckert ut tycker jag..

Tre enkla grupper om tre blommor balanserar upp layouten.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer: