söndag 15 januari 2012

Ett kort till en Nyutexaminerad..

Det är min lillasyster som nu äntligen har fått sin titel - Förskollärare! Grattis! Det minsta jag kan göra är att skicka ett kort till henne.
Det finns en passande jorunalingruta på OctoberAfternoons papper "Button box". En tjej som sitter och tittar på två barn som leker. Sedär! En förskollärare, eller hur?  Det är baksidan på samma papper som är som fotomatta. Det fina blommiga pappret är från samma serie och heter "Faded Wallpaper". Den ser ju ut som en gammal blekt tapet från 50 talet, eller nåt..  
En fin vellumfjäril (finns i flera färger, om än inte i webshoppen) och röda och vita cherryblooms och ett alfabet från Cosmo Crickets.

Om jag öppnar  kortet och visar insidan så ser ni att det är en sk. Altarvikning om än lite osymetrisk. Det mönstrade pappret är baksidan på det blommiga; "Faded Wallpaper". Jag valde att göra en ram av det och lämnade plats att skriva våra gratulationer i mitten. Och där på vänsterkanten så ser ni mer av det blåa, "Button Box" som ser ut som det är fyllt med spetsdukar..  


Jag hoppas ni haft en härlig helg! Tänk att vi redan går på vecka 3 nu!

Inga kommentarer: