tisdag 6 december 2011

Tombow-pennor...

Först vill jag börja med att ge ett stort tack till Perra och Mia som ordnade en sån mysig Julträff, och även till alla Er som var där och pysslade för glatta livet.
Själv är jag inte så känd för att vara effektiv, jag pratar nog mest tror jag.
Men ett litet kort fick jag i alla fall klart!


Jag fick chansen att prova Mias Tombow-pennor.
Jättekul, för det har jag aldrig prövat förut, och det är alltid spännande att få prova på nya saker.


Jag har kombinerat den übersöta SWALK-stämpeln A little Kiss med papper från Bo Bunnys Snowfull - Words. En jättefin serie i brun-turkosa toner och massor av glitter.

Jag har gjort det i form av ett Staffli-kort med hjälp av mina Spellbinder Dies.

Enkelt dekorerat med lite Band, Rosor och Cherry Blooms.


Här är en närbild på motivet.

Detta är då min första gång att färglägga med Tombows, och jag kan definitivt säga att det blir fler gånger.
Framförallt så var det bekvämt för mig som är van med pennor, men att det ändå blir lika fint resultat som akvareller eller distresser.

Jag har färglagt på 200 g Canson-papper och tagit hjälp av en Pensel-penna.

Pyssla lugnt!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilket vackert kort! Önskar jag kunde färglägga som du!!