fredag 16 december 2011

Ruby Rockit

Jag fick med mig supersnygga papper från den nya tillverkaren Ruby Rock It. Turkost och rosa - mina favoriter.



Pappren  jag har använt heter Collage, Dotti och Jot och kommer alla från serien Paper Doll.  Från samma serie kommer papper/chipboard figurerna som jag har limmat ovanpå  Smetade ut lite Gesso för att tona ner pappret och få en liten extra fotomatta plus en doily/tårtpapper. Har blandat lite olika Prima blommor - de rosa blommorna heter Bristo Blooms - Ruby, de bruna och gröna Flower Market - Romantique och den stora gulvita är en tygblomma från en serie som heter Powder Puffs Collection (ej i webshopen än).  Den lilla vita zwirlen är från ZVA Creative (ej heller i webshopen än)  Fjärilen kommer från Kaiserfraft oc heter  Funky Butterfly. Die cuten You are Special to me kommer från  Authentique Paper - Uncommon- Icons diecut.  Rubriken är gjord med  Lullaby- Coal Thickers. 



Ha en trevlig helg.

1 kommentar:

Anette sa...

Vilken läcker LO. Riktigt härlig och ett mysigt kort.