måndag 21 november 2011

Måndags info!!

Hejsan ute i Scrap-världen!

Då var det återigen en ny vecka med nya möjligheter!
Här är det högtryck inför julen, och alla nyheter inför våren börjar redan leta sig fram hos olika tillverkare!


Själv har jag lite svårt att hänga med i svängarna - vi har börjar planera vilka städer vi ska besöka i vår, men har då lite svårt att förstå att hösten är slut och att året 2012 närmar sig!!
Har du förslag på någon mässa ute i landet som vi borde var med på så maila mig på perra@scrap-perra.se.

Vi kommer att få en leverans nu i veckan med påfyllning men också lite nyheter!
Vi fokuserar just nu på att få upp alla saker i webshopen, hösten var lite intensiv och det har gjort att vi inte fått upp allting! Tex har vi äntligen fått upp embossing powder och massor av Tim Holtz dekorationer.

Vi håller också på att förbereda vår egen träff den 3/12. Vi blir runt 50 personer på träffen och sitter och klurar på en förutmaning - så ha koll på mailen. Och ni som inte har meddelat någon mail, gör det snarast.


Ha nu en underbar vecka!!
Perra

2 kommentarer:

Laurén sa...

Kommer stickles upp i shopen oxå? Kraaam

Lilla07an sa...

Jag hoppas ni kommer till Gävle-mässan så klart :) Fast jag vet inte vilket datum den blir i vår eller ens om den blir, men jag håller mina tummar.