fredag 2 september 2011

Ny månad ny utmaning!

Oj! Vad tiden går fort...Jag har redan varit gäst-DT hos Scrap-Perra halva tiden och denna månad är det min tur att bidra med en tävling.



Denna månad vill jag att ni ska skapa ett valfritt alster med canvas...och då tänker jag på tygprodukten canvas och inte pappersprodukten från märket canvas.



Inte nog med att ni ska leka med canvas...jag vill att ni använder färg av något slag på era alster.

Sista dagen att lämna in ditt bidrag är den 30 september kl 23.59. Det gör du genom att lägga upp det i avsedd tråd i vårt forum. Du behöver registrera dig där, vilket är enkelt gjort. Ditt bidrag ska vara gjort för denna utmaningen och får inte kombineras med andra. Du får gärna blogga ditt alster under tävlingens gång, efter du lagt upp det hos oss, och länka då till Scrap-Perra.se. En vinnare röstas fram får då 150 kr i presentkort och vi har även ett utlottningspris.

Lycka till!cri_kee

Inga kommentarer: