söndag 11 september 2011

Mitt hjärta är ditt..

Att få ett foto på min Make är inte det lättaste. Inte om han ska se någorlunda normal ut, utan att räcka ut tungan eller göra en grimasch eller så.. Hans variant av humor tror jag.. Här lyckades jag dock fånga honom på bild. :D
Titeln är skriven med ett sassafrass alfabet och ett hjärta skuret ut Plaid med en Spellbinder die. Bakgrundspappret är från Pink Paislee. Jag tycker om att använda mönstrade papper som bakgrund. De enfärgade klamrarna har jag stansat ut med On the edge-Brackets. Till blomman har jag använt en annan THdie: Tattered florals. Jag stansade ut ett gäng i kaffe filter och doppade den i ett vattenbad som jag färgsatt med distresser, Scatterad Straw. Droppade lite vatten färgat av dusty concord över blomman för att få lite kontrast.
I den lilla påsen har jag stuckit ner en tag, färgad med distressers och guldmist. En pebble får utgöra handtag för att dra upp den så det går att läsa min hälsning..  Det rivna pappret där under heter Reunion.

Önskar er en härlig söndag!

Inga kommentarer: