måndag 19 september 2011

Bo Bunny Et Cetera

Hej och hå i höstmörkret! Regnet öser ner och man känner verkligen för att kura in sig i scraprummet. Härligt! :) Fast det påverkar förstås fotograferingen.

Jag har arbetat med fantastiskt fina Bo Bunny papper från serien Et Cetera. MUMS!

Pappret jag använt heter Extra och har ett fantastiskt fint mönster av tidningpapper på framsidan. Men jag använde baksidan efter mycket velande fram och tillbaka (det här är papper som man behöver två av varje av, eftersom båda sidorna är helt underbara!). Klistermärkesarket som hör till serien innehåller massor av roliga och fina dekorationer. Här har jag använt en scalloped border och ett datummärke.

40

Tagen uppe I högra hörnet kommer från Cut Outs-arket. Primablommorna Eminence Nr 2 passar perfekt till färgerna. Bakom blomman sitter en Filterpapperdekoration från Fancy Pants som blivit infärgad av Distress Stain Vintage Photo.

40 rosor

Distress Stain har också använts för att färga in vackra rosbandet från Reprint. På det här har jag använt Old Paper, Pumic Stone och Vintage Photo.

40 detalj2

Fåglarna är Chipboards från GCD Studios – Birds. De är också infärgade med Distress Stain (lätt beroendeframkallande…) och har sedan fått ett lager med Crackle Accent.

Ha det gott!

Tesa

Inga kommentarer: