torsdag 22 september 2011

Altrat en 3D-ram...

som vi nyligen har fått till Scrap-Perra och ska upp i shoppen (tillsammans med lite andra askar och annat att altra...)

Själva ramen är i papper så det har jag snabbt dolt genom att måla den vit med gesso (tog slut i Enköping och mer är på väg likaså svart gesso).

Sen har jag sprayat med lite olika mister på ramen men den som syns bäst är Black Magic från Tattered Angels. Sen i botten har jag använt ett Pink Paislee papper från Bayberry Cottage: Flower Garden och sen det gröna är Imagine från serien 365 degrees. Superläckra papper och det finns flera i de båda serierna.

Hjärtan från PaperCraft Scandinanvia (fd Inkido) som finns i 2 storlekar som jag har målat med Picket Fence Crackle Paint.

Stämpeln är från Tim Holtz som jag inte minns vilken det är och finns heller inte i shoppen så jag får uppdatera detta...
Här kommer då detaljbilder.

Detaljbild på ena hörnet med cherry blooms och rosor som finns i butiken (ska upp i webshop vilken dag som helst) samt en metalldekoration från Tim Holtz. Under där finner du lite löv från Petaloo.
Nedre delen av hörnet. För att allt ska sitta fast har jag använt limpistol. Vi har fått hem en fin rosa från Imaginisce. Den rosa blomman är från Petaloo och de vita är från Irenes Garden som vi kommer att splitta i mindre förpackningar för att sälja i webshoppen. Just nu är de i 20 st förpackningar.

Annars håller vi på och förbereder för fullt inför helgen, Stockholm City Scrap. Hoppas att vi syns där!!! Massor av nytt finns att titta på och förhoppningsvis ännu fler om leveranser från USA stämmer.

Inga kommentarer: