tisdag 16 augusti 2011

Kort med Authentique paper

Liksom Tesa så har jag skapat med de otroligt vackra papperna från Authentique Paper, men jag lockades av serien Uncommon - papper helt i min stil och smak!

Till båda korten har jag använt papperna Unique och Gifted. Jag har också använt några diecuts från Quotes diecut-arket. På det första kortet har jag dekorerat med en vacker blomma från Petaloo och några utklippta blommor från mönsterarken.


Missa inte att Scrap-Perra nu har doilies - kakservetter - i olika storlekar i butiken! Gissa om jag är glad :) Här har jag använt en doily som är 6 " i diameter, perfekt till kort.



Nu ska jag bara finurla ut vem som ska få dessa kort!


/Helena


2 kommentarer:

Trish and Treasure sa...

beautiful cards!

Heather Rogers sa...

Both are beautiful. Love the feminine feel and wonderful details. :)