tisdag 3 maj 2011

Vår!

Nu är det vår! Några av årets första vårbilder från trädgården har här blivit scrappade, tillsammans med vackra papper från Pink Paislee, Butterfly Garden, och blommor från Prima.


Underst har jag ett papper från Echo Park For the Record, Fabric Store. Den läckert gröna färgen bildade en snygg bakgrund till Pink Paislee-papperna i mjukare naturfärger. Papperna från Pink Paislee är Dragonflies, Botanical Garden och Dew Drops, som jag klippt ut doilies ur.

Sen har jag dekorerat med ett kuvert från Maya Road, blommor från Prima - Heart Desire och Audrey samt lite gröna blad. Fågelburen kommer från Pink Paislee. Den har jag sprayat med en brunaktig glimmermist, lackat med crackle accents och sen har jag duttat på lite perfect pearls (guld) och slutligen dragit lite med min distressdyna över hela (vintage photo). En liten brad från BoBunny fick bli "pricken över i".




Här är en närbild på den stora Primablomman - hur läcker som helst!




Alfabetet kommer från Graphic45.






Så, nu är det officiellt vår för min del (även om det var till att skrapa bilrutorna i morse - brrrr!!)!




Ha en härlig scrapvecka!




Helena

2 kommentarer:

Carina sa...

Jättefin, den gillas:)

Marie Wisén sa...

Underbar, duktiga du!!!! :)

Kram Marie