söndag 17 april 2011

Söta små syskon

Söndag. Idag tog jag visst sovmorgon. Det var behövligt för vi i min bil kom hem sent igår, från en helkul dag på ScrapPerras scrapträff! Jag tänkte idag bjuda på en layout som är "jag". Clean & Simple. Rent och enkelt.
Jag hittade en gammal plånbok i en låda. Och i den plånboken hittade jag detta fotot på mina nu stora barn. Varför sparar man på en så gammal, dessutom genomtrasig plånbok?  Nu är den slängd och fotot fick ett helt nytt liv på en brun Cardstock. De papper jag använt är från Basic Grey. Det gula och det prickiga är fram och baksida på CandyBag. Det bruna är Nostalgi, där jag hade tagit en text ifrån, så det där hålet som titeln står i passade jättebra här. Titeln är skriven med båda olika typer på samma PinkPaislee's Expressions Whimsies. Det blå pappret är randigt på baksidan och heter PaperStraws. Enkelt dekorerat med en blomma och en bingobricka.  
Tack för mig! Ha en härlig söndag i solen. 

1 kommentar:

Mia KL sa...

härligt att ta tillvara på även dessa små foton. Jättefin LO.