onsdag 16 februari 2011

En LO

Layouter är inte min huvudsakliga sysselsättning vid pysselbordet, men oj! så kul det är!

Här har jag gjort en med bilder från bonusbarnbarnet Alice's 9-årsdag. Hon fick en plattång av faster, som är frisör, och här är det "invigning" av densamma. En bild på smörgåstårtätande blev det också *ler*

Alla mönstrade papper kommer ur CosmoCrickets serie Material Girl. Jag har använt Measuring Up, Inspiration, Snipsnip och Calico. Helt underbara allihop i vackra, lite murriga färger. Dubbelsidiga. Me love!

Titeln är skriven med cardstock stickers, Expressions Ambrose Alphabets - Licorice, från PinkPaislee.

Det prickiga bandet är även det ur CosmoCrickets serie Material Girl.



Ett par dekorationer har jag tillverkat själv genom att stansa ut cirklar med hjälp av Spellbinders och min Cuttlebug. Cuttlebugen är slut för tillfället, men kommer att finnas i butiken igen.

De söta rosknopparna hittar jag inte i butiken just nu, men maila Perra om du är intresserad!


Ett par små pappersrullar ihopbundna med floss.


Och slutligen en bild på en annan deko, nämligen layered chipboard från CratePaper, som jag satt små söta rosor under kanten på. Jag pillade loss knappen och knöt lite floss i den innan jag limmade tillbaka den igen.
Det var allt från mej för den här veckan! Ha det allra bäst!
//Cornelia

3 kommentarer:

TesaB sa...

Superfin layout, Cornelia! Vilka härliga papper!!! Snyggt med alla lager sådär och jättefina detaljer!!!

Mia KL sa...

Gillar massor!!!

Cath. sa...

Riktigt fin layout!