tisdag 22 februari 2011

Älskad

Jag scrappar nästan bara om mina barn, men försöker göra layouter om andra familjemedlemmar ibland också. Här är en layout till min kära mamma. Jag har ett diecut-papper från Studio Calico i botten och därefter har jag utklippta blomdetaljer från ett Websters-papper, In Due Time.

Sen har jag dekorerat relativt sparsamt (för att vara mig) med diverse blommor, bl a liljor (som snart kommer upp i shopen) och Primas Pearl Penache. Sen har jag också fått med ett par die-cuts från the Girls Paperie. Bokstäverna kommer också därifrån. Under fotot sitter ett journalingblad från Prima, Fairy Flora. Ovalen som sitter nere till höger (lite under blommorna) har jag tagit loss från en metallram från Pink Paislee (ramen hade jag använt redan tidigare och då tagit loss ovalen och satt ett foto istället).


Närbilder:



Ha en härlig scrapvecka! Väntar ni förresten liksom jag på alla spännande nyheter från CHA? Håll då lite koll i butiken, för jag tror det snart trillar in diverse godsaker :)
/Helena

2 kommentarer:

Mia KL sa...

Vad härligt du har blandat de olika märkerna...Jättefin LO till din mamma.

Cornelia sa...

Vacker, vackrare, vackrast!