tisdag 11 januari 2011

It's your day!

I mitt senaste DT-kit fanns färgglada papper från Fancy Pants, It's your day. Dessa papper är kanske inte riktigt min stil, men då jag ville göra lekfulla och glada grattiskort till mina båda barn som fyller år nu i januari, så passade de här papperna ändå mig perfekt.

Till min lilla tjej som fyllt 5 år har jag gjort det här kortet. Jag har använt pappret Wishes, fram- och baksida, samt klippt ut några av blommorna. Det lilla frimärket är stickers från samma serie, och jag har fäst det på 3D-kuddar.


Till sonen, som snart fyller 9, har jag använt samma papper som ovan, Wishes, men utan att några av blommorna syns. Jag har sen fäst ett kort av pappret Cards och avslutat med tre hjärtan från stickersarket. Siffrorna på båda korten kommer från Pink Paislee.


Ha en härlig scrapvecka!
/Helena

1 kommentar:

Cornelia sa...

Härligt glada kort!