tisdag 25 januari 2011

Enjoy life

Även om snön fortfarande ligger i drivor, så börjar jag faktiskt få lite vårkänslor! Kanske beror det på de få plusgrader vi haft senaste tiden, kanske på att det börjar bli ljusare om dagarna. Oavsett vilket, så har jag idag en layout att visa som går i de skiraste vårfärger - äppelgrönt, ljust rosa, härligt turkost och ett stänk av lila!

Jag har utgått från två papper från Pink Paislee, Sweetest day (underst) och Goody 2 shoes (det med siffror på). De kommer inte från samma serie, men passade alldeles utmärkt tillsammans ändå. Sen har jag lagt ett papper från the Girls Paperie i mitten, Green Brocade, fram- och baksida. De turkosa borderna kommer från ett block med stickers, också från the Girls Paperie, liksom bokstäverna i ordet "enjoy". Sen har jag klippt ut blommor och blad från pappret Cabbage Rose.


Dekorerat har jag gjort med die-cuts från the Girls Paperie, chipboard journalingrutor från Prima, lila Primablommor, vit Primablomma, små stickers från Crate (som tyvärr tagit slut i butiken), en knapp från Tim Holtz samt alfabete från Pink Paislee.




Ha en härlig scrapvecka!
/Helena

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Vaaacker!!!!

Maritha sa...

Åhhhhhh... Alldels underbar!!

TesaB sa...

Såååå FIN!!!! Den är verkligen helt ljuvlig!!!

Anonym sa...

En helt underbar LO!!!!!! Jenny/Åled Halmstad