onsdag 26 januari 2011

En enkel ask


En enkel ask vikt av röd cardstock har fått en "banderoll" av mönstrat papper; Bo Bunnys Crusch Romeo runt sej, ihopbunden med ett tunt sidenband. En enkel tag med en söt liten hjärtbrad från Reprint och så ett par vita rosor, också de från Reprint.

Voilà! En ask till hjärtevännen är klar! Och det tog inte lång stund att göra den, ibland har man ju lite bråttom.

I andra fäger och med en annan text passar den utmärkt som födelsedagspresent eller julklapp också, såklart.



Jag bygger vidare på ett projekt, som du kan se på bilden här ovan. Jag hoppas kunna visa er det färdiga resultatet nästa onsdag, så kom gärna tillbaka och kika då!

//Cornelia

4 kommentarer:

Stephi sa...

men vad spännande, såklart jag måste se nästa onsdag. Fin ask, snyggt med rött och svart

Petra sa...

Ser fram emot att se det färdiga resultate på onsdag. Kanske vi får en lite tutorial också?

Ziro sa...

Snygg ask och bra cliffhanger! Nu är jag ju jättenyfiken på vad det blir för ask nästa onsdag. Och en tutorial KRÄVER jag! ;)

TesaB sa...

Vacker present, så elegant med rött och svart ihop!!!!

Och jag ser VERKLIGEN fram emot att få se vad du håller på med!!!!