måndag 27 december 2010

Sweetness

Hej! Hoppas ni alla haft en riktigt god jul!!! Nu är det nya tag, sista veckan av 2010 och jag tänkte fjärma mig en del från det juliga och istället använda romantiska somriga Sweetness från Pink Paislee. Jag har gjort en canvastavla till min brorsdotter – hon har precis flyttat in i eget rum.

Isabella

Bakgrundspappret är helt magiskt vackra Love Blooms. Sen har jag klippt ut några extra rosor från Sweetest Day. Dekorationerna består av primablommor med Reprints cremefärgade halvpärlor i centrum, stämplade fjärilar, och Sweetness Element Stickers. Den genomskinliga plastbakgrunden under titeln (Sweetness Alphabet Stickers och Cosmo Crickets Tiny Type Alphabet) är en förpackning från Prima.

Så önkskar jag er ett riktig Gott Nytt År, så ses vi 2011!

Tesa

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Vilket fantastiskt foto! Som du har gjort en lika fantastisk tavla av!!!

Petra sa...

Otroligt fin LO, söt tjej!