söndag 3 oktober 2010

Mera Basic Grey

Som utlovat tänkte jag idag visa ytterligare en LO som jag gjort av papper från serierna Oliver och Olivia (Basic Grey).

Ofta när jag scrappar med Basic Grey får jag lust att låta pappren tala ganska mycket för sig själva och så även på denna LO.
Jag har "sytt" med vit penna runt ett grått cardstock och sen har jag bara rivit kanterna på pappret Evan (Oliver) och Mckinley (Olivia). Som fotomatta har jag använt det gröna pappret Drake.

Dekorationerna har jag gjort själv. Använde mönstersax och klippte cirklar i olika storlekar. Chalkade kanterna, satte dem på varandra med häftkuddar och så på med lite bling och pins från INKIDO. Busenkelt!

De blåa foam thickersbokstäverna är Subway Powder. Allt material finns i shoppen - bandet också, även om det inte har kommit upp på webben ännu =)
//ScrapMyran

1 kommentar:

Dilorf sa...

Att samma papper kan bli så olika i utförande! Kanonfin LO, harmonisk i både upplägg och färger!