fredag 8 oktober 2010

Kul med stickers!

Många scrappare tycker att det är lite svårt att använda stickers men jag tycker det är jättekul! Idag tänkte jag visa en layout där jag har använt nästan ett helt ark med element stickers från serien Oliver (Basic Grey).

Bakom fotona sitter pappren Mason, Thomas och Sam. Runt ena fotot har jag satt en klistermärkesram som jag dekorerat med lite bling.

Stjärnorna är också klistermärken som jag fäst med häftkuddar, först på card stock och sen på mönstrat papper, och sedan figurklippt lite slarvigt. Gillar att det inte är helt perfekt klipt - då syns det att det är handgjort =)

Även pilarna har dekorerats med lite bling. Gjorde svarta streck som fartränder för att förstärka kännslan av förelse som finns i bilderna och rubriken. Strecken har jag gjort med distressdynan black soot och kanten av ett inking tool.

Återigen har jag använt dessa ljuvliga foambokstäver för att skriva titeln med. De finns i butiken och heter AC Thickers Rockabye Leaf.

Sist men inte minst fler element stickers på häftkuddar och med bling, enkelt och snyggt! Hoppas ni fick lite inspiration att leta fram era gamla klistermärken och om ni inte har några finns det verkligen hur mycket som helst under dekorationer i shoppen!
//ScrapMyran

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Riktigt härlig LO! Och du har verkligen använt dina stickers på ett fantastiskt kreativt sätt!

Dilorf sa...

Mycket läcker och kreativt!

Mia KL sa...

Du har varit kreativ måste jag säga, snyggt.