torsdag 23 september 2010

Nu är det jul igen...

...inte riktigt kanske, men en hel drös med vackra julpapper har i alla fall hittat in i butiken så jag kunde bara inte motstå att börja julkortstillverkningen.

Trots att dessa fina papper fån INKIDO inte har den traditionella julfärgskalan tycker jag att de funkar alldeles utmärkt för ändamålet!

Även stjärnan kommer från INKIDO (finns även hjärtan och tags i wellpapp). Jag gillar dem naturell men de kan självklart målas med exempelvis akryl, cracklepaint, stickles eller liknande. Jag har chalkat kanterna och lagt på ett tunt lager crackle accents från Ranger.

Det har kommit minst ett trettiotal nya pins till butiken och här har jag använt en variant av dem, tyvärr så tror jag inne att de hunnit komma in i webshoppen än så om ni känner att sånna där MÅSTE jag bara ha, får ni svänga förbi Perra någon dag =).

Mina absoluta favoritstämplar är textstämlarna från INKIDO, de är användbara till allt och går liksom aldrig ur tiden och äntligen finns det ett helt gäng i butiken! Ta tillvara på de mysiga höstkvällarna - koka en kopp te och kryp upp i scraphörnan, börjarn ni med julkorten nu så behöver ni inte stressa ihjäl er i december =)
//ScrapMyran

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Bjällerklang, bjällerklang...

Så himla fint!!!

TesaB sa...

Såååå snyggt!!!

Anonym sa...

Gillar stilen....
Bojan