lördag 25 september 2010

Ladybug & Friends

Såå gulliga papper som kan användas till sååå många saker - jag har gjort julkort till att börja med =)

Serien som jag har använt heter The Christmas Quilt. Jag har rivit kanterna och "sytt" med penna runt det rödvitrutiga pappret Under the Blanket.

Här har jag målat en wellpapp-tag från INKIDO med ett tunnt lager vit crackle paint, ju tunnare lager desto mindre sprickor. Perra har tagit in alla färger på dessa så dem får ni inte missa! Det rutiga snöret finns också i butiken och passar utmärkt i julkortstider!

Lite utstansade border. Jag har använt 2 olika punchar från Martha Stewart och om jag inte minns helt fel så tror jag att man kontakta Perra om det är någon särskild man är på jakt efter. God Jul har jag skrivit med stickersbokstäver från Basic Grey.
Det är bara att fråga om ni undrar över något jag inte nämnt!
//ScrapMyran