söndag 26 september 2010

Ladybug and friends

Jag har fått mitt första DT-paket från Scrap-Perra. Tyvärr var min brevbärare aningen korkad och lämnade det ute i regnet(!), så allt blev förstört. Nu har jag fått ett nytt paket, innehållande bland annat dessa härliga papper från Ladybug and friends.

Jag har altrat en tändsticksask genom att göra ett stafflikort på ovansidan. En ljusbanderoll med öljettsnörning blev det till i samma stil.


Här ser man stafflikortet lite tydligare samt stämplarna som är embossade i brunt. Embossing powder är på ingång i butiken!


Öljettsnörningen med floss på ljusbanderollen är en fin detalj, tycker jag. Här syns också de små cirklarna som jag stansat ut ur ett av de mönstrade pappren och gjort dekorationer av.
Spets och öljetter ur mina egna gömmor.
Ha en skön söndag!
//Cornelia

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Verkligen jättefina! Kul att få se lite av det du gör på den här bloggen =) Kram!

TesaB sa...

Vilket superfint ljus-set!!! Kul med staffli på tändsticksasken!!!