måndag 20 september 2010

Inspirationsbidrag till september-tävlingen

Hej på er, alla!

Cornelia heter jag och är en av medlemmarna i det nya DesignTeamet. Jag är så otroligt glad och tacksam att jag får lov att vara med och inspirera er med produkter ur Scrap-Perras fantastiska sortiment!

Detta lilla album gjorde jag dock med eget material, utifrån materiallistan som är just september månads utmaning. Det blev ett album, klurigt vikt (jag ska visa er nån annan gång, hur det går till) av precis ett cardstock. Albumet är skapat som ett "tack för förtroendet" och utformat lite som ett brev.


"Hej" är alltid en bra början! *S*


Sedan väljer jag att inte visa alla sidor, utan bara ett urval. Här bakom skymtar en sida med handskriven text.


Det finns två tags, som man kan dra upp. Där har jag, ve och fasa, satt bilder av mej själv. Tycker betydligt bättre om att vara bakom än framför kameran.



Några ord om hur det känns att tillhöra De Utvalda (det var ju 34 sökande, så det är en häftig känsla!)...
Tjohej! Det här kommer att bli riktigt spännande!
//Cornelia

3 kommentarer:

Maritha sa...

Ett kanonfint litet album.. Litet borde det vara om det är vikt av bara ett CS.. Ska bli spännande att se hur du gjort det..

Unknown sa...

Underbart!

TesaB sa...

WOW!!! Suuuupersnyggt, vilken kul idé!!!