tisdag 28 september 2010

Hampton court

Jag fick ett härligt papper med fantastiska höstfärger från Inkidos Autumn Friendship i mitt DT-paket. Jag ville behålla det så helt som möjligt och letade fram ett par passande bilder från vårt besök till Hampton Court, utanför London. Där kan man vandra genom sottet och besöka fem olika sekler. Helt magiskt!!!

Hampton Court Jag splashade på lite akrylfärg, och jag kan säga att det mesta INTE hamnade på pappret. Behöver öva på det här lite mer, och då ska jag INTE vara i mitt scraprum,och jag ska INTE ha mina finbyxor på mig. Men kul var det! :):):) Dekorationerna består av blommor från prima, härliga halvpärlor från Reprint, organzaband samt minialfabet från Cosmo Cricket. Allt finns att hitta i den välmatade shoppen. Knapparna är från mina egna gömmor.

Ha en härlig dag!

Tesa

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Tänk, ett enda vackert papper och så DU! Så blir det så här fint!

ScrapMyran sa...

Den är verkligen jättefin, gillar färgkombinationen och hur du har lagt fotona på varandra. Håller med Cornelia - häftigt att kunna göra så mycket med så lite!

Unknown sa...

Underbar!

Dilorf sa...

Härliga färger. Det ger fotografierna liv.. Kul att du arrangerat fotona sådär, ovanpå varann.. Annorlunda! Läckert!

Mia KL sa...

Ohh vad snyggt använt av ett papper. Jättebra jobbat och kul att du prövade på akrylfärg. Det har jag inte kommit till (ännu kanske ska tilläggas ;)