måndag 23 augusti 2010

Ett kort som bidrag...

till månadstävlingen från b.creative som skriver så här:
"Jag har färglagt ching-chou kuik´s Purple Woods (Sweet Pea Stamps) med tombow. Har gjort katten lite upphöjd för att få en lite mer "levande" bild. (har stämplat den en gång till, färglagt och klippt ut den). Har bäddat in motivet i tyll för att förmedla mys... Bakgrunden har jag embossat med THs woodgrain folder pappret längst bak är också trärandigt och jag har använt chaklboard glimmermist (strawberryScortcake). Har även använt Martha Stewart hörnstans för en känsla av lite lyx... Kortet vill jag ska förmedla fantasi, mys, värme och vänskap. Tack för en kul skiss =) Härligt kort du har gjort, osar värme tycker jag. Tack för ditt bidrag.
Vill ni se mer av b.creatives arbete så spana in bloggen.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Tänk, vilka helt underbart olika härliga tolkningar man kan göra utifrån en och samma skiss! Imponerande!