tisdag 6 juli 2010

Min tolkning av månadstävlingen juli

och jag har fått de nya papprerna från Cosmo Cricket i mitt DT-kit, tjoho vad glad jag blir.

Här finns ett foto på mig och son taget nu på midsommar som var för ett par veckor sedan. Och jag har inspirerats av de glada färgerna på gitarren som var i månadstävlingen.

Ni som var med i Svensk Scrapbooking kanske känner igen skissen som jag har utgått ifrån och det är även väldigt likt vinnarbidraget till LOskissen. Ni kan se "originalet" i forumet till Svensk Scrapbooking.
Närbild på ett antal av de dekorationer som jag har använt, har blandat lite hejvilt olika märken.
Här försöker jag mig på att visa vilka olika nivåer jag jobbar med. Dels så har en del av blommorna lite naturlig höjd (undrar hur det blir att stoppa in denna LO i ett album?) och så har jag använt lite häftkuddar.

Jag bara älskar de här glada färgerna på papprerna från Cosmo Cricket, passar utmärkt till den här utmaningen.
Material som finns i shoppen:
Cosmo Cricket - Delovely- Delovely Elements
Cosmo Cricket - Delovely - Papprerna Delirious, Delimit, Delicious
Cosmo Cricket - Tiny Type Alfabet - Turkos
Prima Marketing - Mulberry rose leaves - Mörk grön
Prima Marketing- Belle Artes - Aquariuos
Prima Marketing - Calcutta Petals - Lime green
Prima Marketing - Athena Flower- Blue Bell
Prima Marketing - Melange Flowers - Yellow
Cosmo Cricket - Joy Ride - Ready Set Chipboard
Basic Grey - Kioshi -Knappar (gula)
Cardstock - CC330- Tropical Essence
Distress Ink - Mustards Seed, Tumbled Glass
Reprint - Brads - Nycklar m nyckelhål

Inga kommentarer: