söndag 25 juli 2010

Lite inspiration av lite av sortimentet i webshoppen...

och det är en till bild om min kära make tillika Scrap-Perra. När jag såg den här bilden (ibland är det bra att kolla igenom foton för man kan ha glömt bort godingar...) så insåg jag genast att de fina journaling rutorna till Bo Bunny´s Persuasion är som klippt och skuret för en story. Så jag letade fram ett passande papper till den journaling rutan och började skapa utifrån en gammal skiss jag hittade i en gammal tidning Scrapbooking mm.

För att den inte skulle bli för pluttinuttigt så tog jag en svart cardstock, Bazzill Dotted, den heter Pepper. I blommorna skar jag ut lite och la det över fotot som jag sedan har kompletterat med lite höga blommor för att få höjd och lite pearls.
Lilla journalingrutan i vänstra hörnet är faktiskt en bit av en journaling pad tillhörande Pink Paislee. Tyckte den passade i färgerna till denna LO.

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Snygg!
Jag tycker om att det är så många detaljer att titta på!

Maritha / Dilorf sa...

Otroligt läcker och full av detaljer..