lördag 24 juli 2010

Ahhh leveransen från Sassafras Lass är fast i Malmö...

av någon outgrundlig anledning, har lust att åka ner till Posten där och hämta ut den själv men det är lite långt då vi bor i Järfälla, Stockholm. Så jag får väl snällt vänta tills nästa vecka. Men det är skönt att den finns i Sverige åtmistone.

Och just nu håller vi och botaniserar bland alla fina nyheter som kommer fram i samband med CHA och väljer och vrakar på vad vi ska köpa in. Så ni har fortfarande chansen att lämna kommentar eller maila till perra@scrap-perra.se med vad ni tycker vi ska komplettera med. Tack alla ni som har kommit in med era tips.

Och så vill jag påminna om DT-call. Har fått in en hel del ansökningar och ser gärna emot fler.

Och det är en vecka kvar av Månadstävlingen- juli där vinsten är 150 kr att handla för i shoppen. Kom in med ditt bidrag.

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag är bara 8 mil från Malmö... men det hjälper ju inte mycket, när jag inte ska åka norröver förrän på torsdag. Då är paketet säkert framme hos er redan!

Men jag kanske skulle åka ner och göra ett postrån?! *he he he*

Scrap-Perra sa...

Jag hoppas att Posten har behagat att leverera paketet innan torsdag, annars så kanske jag tar erbjudandet om postrån...